Ugrás a tartalomra

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSES FELTÉTELEK (ÁSzF)

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSES FELTÉTELEK (ÁSzF)

AgrárEDIH – European Digital Innovation Hubs

Jelen Általános Szerződéses Feltételek (a továbbiakban: ÁSzF) célja, hogy meghatározza az Agrár-EDIH Konzorciumnak (a továbbiakban: Konzorcium), valamint annak tagjai (Szolgáltató) által közösen, illetve egyenként nyújtott tevékenységi portfólió összetételét, azok igénybe vevőinek (a továbbiakban: Partner) (a továbbiakban együttesen: Felek) jogait és kötelezettségeit.

Jelen felhasználási feltételek az adott Szolgáltató által, több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre kerülnek meghatározásra, melyet a Felek egyedileg nem tárgyalnak meg. Szolgáltató Magyarországon bejegyzett jogi személy, így tagállami joga Magyarország joga – így jelen szerződési feltételekre irányadónak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) vonatkozó rendelkezéseit határozza meg. A Szolgáltató felhívja Partner figyelmét, hogy a jelen ÁSzF elfogadásával egyidejűleg azt Partner magára nézve kötelezőnek ismeri el és a megrendelés teljesítése során a jelen ÁSZF rendelkezéseit irányadónak kell tekinteni.

Szolgáltató felhívja Ügyfele figyelmét, hogy a jelen felhasználási feltételek alapján igénybe vehető megrendelés elsődlegesen a magyar jogrendszer alapján lett kialakítva.

Partner felelőssége megvizsgálni, hogy számára a megrendelés saját személyi joga és támogatási keretei alapján is megfelelő-e a jelen ÁSZF-ben részletezettek szerint. Ezekben a Konzorcium az elektronikus ügyfélkapcsolati rendszerén keresztül elérhető Tudástárban található dokumentumokon keresztül (pl. agrár vállalkozás checklist) támogathatja, orientálhatja.

Szolgáltató kijelenti, Partner pedig magára nézve kötelezően elismeri, hogy a Felek közötti kommunikációs csatorna elsődlegesen digitális (pl. zárt elektronikus rendszeren keresztül és/vagy email útján valósul meg).

A Szolgáltató ezúton tájékoztatja az Ügyfelét, hogy:

− az ÁSZF alapján létrejövő egyedi szerződések, megállapodások, megrendelések a megrendelésen és teljesítési igazoláson meghatározott szereplők között elektronikus úton kerülnek megkötésre;

− az ÁSZF teljes terjedelmében a Konzorcium elektronikus ügyfélkapcsolati rendszerén keresztül érhető el és tölthető le.

  1. BEVEZETÉS

Ha a jelen Általános Szerződéses Feltételekkel, az ügyfélkezelési rendszer használatával, az egyes szolgáltatások, regisztráció menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

  1. Impresszum:

Az Agrár-EDIH Konzorcium nem önálló jogi személy, tagjai külön-külön és együtt látják el a Támogatási Szerződésükben vállalt feladataikat, nyújtják különböző szolgáltatásaikat annak érdekében, hogy ügyfeleik digitális képességei fejlődjenek a projekt futamideje alatt. Az Agrár-EDIH-nél a leendő ügyfelek igényeire szabott komplex szolgáltatások sokrétű portfóliójának megvalósítását tervezzük. E szolgáltatások magukban foglalják:

  • Tanácsadás;
  • Finanszírozási lehetőségek (hazai és nemzetközi szinten);
  • Képzési tevékenységek mind technológiával;
  • Hálózatépítési tevékenység;
  • Digitális felmérés,
  • Digitalizációs és gazdasági, fejlesztési terv;
  • Digitális bemutató üzem látogatás
  1. Fogalmak

Agrár-EDIH portál: a Agrár-EDIH projekt elektronikus kommunikációs csatornája, melyen megtalálhatók a projekttel kapcsolatos hírek és információk. Az Agrár-EDIH portál szolgáltatásainak egy része csak regisztrált felhasználók (Partnerek) számára érhető el. Az oldal elérhetősége: https://intro.aedih.hu/

De minimis: olyan, vállalkozások (vállalatok) részére nyújtott csekély összegű állami támogatás vagy innovációs támogatás, amelyet az uniós tagállamoknak nem kell bejelenteniük az Európai Bizottság felé. Összege vállalkozásonként egy hároméves időszakra maximum 300 000 euró lehet. A de minimis alapú támogatásnyújtás szabályait az Európai Unió működéséről szóló szerződés 107. és 108. cikkének a csekély összegű támogatásokra való alkalmazásáról szólón bizottsági rendelet szabályozza.

Felek: Szolgáltató, mint az Agrár-EDIH konzorcium nevében szolgáltatást nyújtó szervezet és Partner, a szolgáltatást megrendelő és igénybevevő szervezet együttesen

Felhasználó: az Agrár-EDIH portált regisztráció nélkül használó, látogató személy.

Igazolás csekély összegű / innovációs támogatásról: a projekt megvalósítása során de minimis vagy innováció támogatás terhére igénybevett szolgáltatásokról és azok ellenértékéről a Konzorciumigazolást küld a szolgáltatásokat igénybe vevő Partnereknek

Kis- és középvállalkozásnak nyújtott innovációs támogatás: olyan, vállalkozások (vállalatok) részére nyújtott csekély összegű állami támogatás vagy innovációs támogatás, amelyet az uniós tagállamoknak nem kell bejelenteniük az Európai Bizottság felé. Összege vállalkozásonként egy hároméves időszakra maximum 300 000 euró lehet. A támogatásra vonatkozó részletes szabályokat a vonatkozó ágazati bizottsági rendelet, valamint az európai uniós versenyjogi értelemben vett állami támogatásokkal kapcsolatos eljárásról és a regionális támogatási térképről szóló 37/2011. (III. 22.) Korm. rendelet szabályozza.

Átadott támogatás: a projekt keretében nyújtott, azaz átadott támogatás, innovációs támogatás vagy de minimis. A projekt keretében ingyenes (térítés nélküli) szolgáltatás(ok)ban részesülő ügyfeleink figyelmét ezúton hívjuk fel arra, hogy szolgáltatásunk átadott támogatásnak minősül, így a szolgáltatásunk annak összegéről kiállított igazolásunk szerinti pénzben kifejezett értékkel bír. Ezzel összefüggésben a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény vonatkozó pontja szerint kell eljárni, a hatályos szövegkörnyezetnek megfelelően a támogatott ügyfelünknek egyéb bevételként kell elszámolnia a nem pénzben kapott támogatás igazolás szerinti pénzértékét.

Ügyfél, mint Partner: olyan kkv, small midcap, szövetkezet, egyéni vállalkozó, mezőgazdasági őstermelő, aki vonatkozó támogatási szerződés szerinti kategória érintettjeként üzleti tevékenysége körében az elektronikus ügyfélkapcsolati rendszeren keresztül ajánlatot tesz és szerződést köt a Szolgáltatás igénybevétele céljából a szolgáltatást megrendelő szervezet nevében, képviseletében eljáró személyen keresztül.

KKV: fogalommeghatározásához iranyadó az Európai Bizottság hivatalos útmutatója (az Európai Unió Hivatalos Lapjában közzétett 2003/361/EK bizottsági ajánlás - HL L 124., 2003.5.20., 36. o.) és a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény.

Small midcap: az a vállalkozás, amely éves nettó árbevétele nem haladja meg a 100 millió eurót, vagy a mérlegfőösszege a 86 millió eurót, és 500 főnél kevesebb személyt foglalkoztat

Szövetkezet: tagok vagyoni hozzájárulásából álló tőkével alapított, a nyitott tagság és a változó tőke elvei szerint működő, a tagok gazdasági és társadalmi szükségleteinek kielégítésére irányuló tevékenységet végző jogi személy, amelynél a tag kötelezettsége a szövetkezettel szemben vagyoni hozzájárulásának szolgáltatására és az alapszabályban meghatározott személyes közreműködésre terjed ki.

Mezőgazdasági őstermelő: az a 16. életévét betöltött, nem egyéni vállalkozó magánszemély, aki a saját gazdaságában a meghatározott termékek előállítására irányuló tevékenységet folytat, és ennek igazolására őstermelői igazolvánnyal rendelkezik, ideértve az Európai Unió Közös Agrárpolitikája magyarországi végrehajtásában, illetve a nemzeti agrártámogatási rendszerben érintett ügyfelekkel összefüggő ügyfélregiszter létrehozásáról és az ezzel kapcsolatos nyilvántartásba vételről szóló kormányrendelet szerint nyilvántartott mezőgazdasági termelő magánszemélyt, valamint a termőföldről szóló törvény szerint családi gazdálkodónak minősülő magánszemélyt és e magánszemélynek a családi gazdaságban nem foglalkoztatottként közreműködő családtagját is.

Egyéni vállalkozó: az a személy, aki egyéni vállalkozóról és az egyéni cégről szóló törvény szerinti egyéni vállalkozói nyilvántartásban szereplő magánszemély, az említett nyilvántartásban rögzített tevékenysége(i) tekintetében.

Partner/Ön: a projektbe bevont oyan vállalkozás (mely a vonatkozó jogszabályok alapján KKV-nak minősül és nyilatkozatával ezt igazolja) és/vagy az azt képviselő személy, aki jogosult a Vállalkozás nevében papír alapon vagy ügyfélkezelési rendszeren keresztül a Agrár-EDIH által nyújtott szolgáltatás(ok) megrendelésére.

Szolgáltató: Agrár-EDIH konzorcium tagja, mely a projekt megvalósítása során különböző szolgáltatásokat nyújt a Partner(ek) részére

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, az email, a telefon, és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Ügyfélkezelési rendszer: az Agrár-EDIH projekt online platformja, amely a projekt keretében igénybe vett szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézésre, a szolgáltatás és az együttműködés során keletkezett dokumentumok és információk kezelésére és nyilvántartására szolgál. Partner az ügyfélkezelési rendszerbe saját felhasználónevével és jelszavával léphet be.

  1. Vonatkozó jogszabályok, alapszerződések

A Szerződésre a magyar jogszabályok az irányadóak, különösen, de nem kizárólagosan az alábbi jogszabályok rendelkezéseire kell tekintettel lenni:

  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
  1. Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁFF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni és megrendelésével elfogadni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

  1. Árak

Az árak minden esetben magyar forintban (HUF vagy Ft) értendők. Az árak minden esetben piaci alapon kerülnek meghatározásra. Az Agrár-EDIH Konzorcium Támogatási Szerződése (Grant Agreement, továbbiakban: GA) és Támogatási Okirata (továbbiakban: TO) alapján specifikált indikátorokban vállalt továbbadott szolgáltatásokat piaci áron nyújtjuk. A piaci ár meghatározásánál figyelembe vesszük, a hasonló szolgáltatások piaci árát, a szolgáltatásokat nyújtó munkatársak kiemelkedő innovációs, kutatási és nemzetközi együttműködési tapasztalatait, a Magyar Agrár Kamara vonatkozó nettó mérnöki díjszabási ajánlását. Az Agrár-EDIH egyes szolgáltatásainak ára a projekt ügyfélkapcsolati rendszeren keresztül is elérhető.

Az AgrárEDIH jelen ÁSZF részeként a szolgáltatásainak irányárát rögzíti, amelyek a piaci igények függvényében változhatnak. Az egyes szolgáltatások árát befolyásolja az adott tanfolyam/konzultáció tartalma, illetve a tanácsadási, támogatási szolgáltatás – ügyféllel egyeztetett – összetettsége, így az Agrár-EDIH részéről delegált csapat mérete és szakembergárdája is, tekintettel arra, hogy egy adott szolgáltatás mögött nem egy szakember, hanem több szakember állhat.

Fentiekkel összhangban felhívjuk ismételten a figyelmet arra, hogy az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltatást nyújtó szervezetaz árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben az árat hibásan tüntettük fel, és megrendelés érkezett a szolgáltatásra, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSzF „hibás ár” pontja alapján járunk el.

  1. Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os szolgáltatás esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált szolgáltatás). Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a szolgáltatás valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában Partner eldöntheti, hogy megrendeli-e valós áron a szolgáltatást vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

  1. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

Partner írásban közölheti a panaszát. Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.

Az írásbeli panaszt Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltaó indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat: 

  • a Partner (fogyasztó) neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Partner panaszának részletes leírása, az általa bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • Szolgáltató nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • panasz egyedi azonosítószáma.

Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

  1. Szerzői jog

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében az ügyfélkezelési rendszerünk szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a ügyfélkezelési rendszeren található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a ügyfélkezelési rendszer, vagy annak bármely része módosítható. A ügyfélkezelési rendszerról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a ügyfélkezelési rendszerre való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

  1. Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés és/vagy megállapodás és/vagy megrendelés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók. Szolgáltatónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

  1. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A ügyfélkezelési rendszer üzemeltetéséről, a rendszer támogatásáról bővebben a GAK Oktatási és Üzemeltetési Nonprofit Közhasznú Kft.-n keresztül (2101 Gödöllő, Pf. 715) tájékozódhat. Az ügyfélkezelési rendszeren megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége megfelelő. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A megjelenő adatokat biztonságos adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva.

11 .A szolgáltatások lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

Az elektronikus ügyfélkapcsolati rendszeren keresztül megrendelhető szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az Agrár-EDIH holnapon adunk tájékoztatást.

12.Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen a szolgáltatások az Ön által megadott adatok alapján kerülnek nyilvántartásba, ellentételezésre, illetve teljesítésre. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

  1. Az ügyfélkezelési rendszer használata, a megrendelés folyamata

Az oldalon regisztráció után lehet szolgáltatást megrendelni, melyet egy kifejezetten ezt a célt támogató elektronikus rendszer segít elő.

14.Regisztráció

A regisztráció során az alábbi adatok megadása szükséges:

  • Cégadatok
  • Cég neve
  • székhelye
  • adószáma
  • fő tevékenysége
  • iparági hovatartozás (listából választható)
  • földrajzi elhelyezkedés
  • képviseletre jogosult neve
  • Személyes adatok
  • kapcsolattartó neve
  • e-mail címe
  • telefonszáma
  • beosztása
  • Nyilatkozat az ÁSZF elfogadásáról (check-box)
  • Nyilatkozat az adatkezelési tájékoztató elfogadásáról (check-box)
  • Nyilatkozat de minimisről (check-boksz)

A regisztráció jóváhagyása nem automatikus, azt munkatársaink hagyják jóvá. A regisztráció jóváhagyásáról a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címre kap értesítést.

15.Szolgáltatás, képzés, tanácsadás megrendelése

Az Agrár-EDIH projekt keretében Partnerek többféle szolgáltatást, tanácsadást, képzést vehetnek igénybe. Az egyes szolgáltatások, képzések, tanácsadások megrendelésének és igénybevételének módja azok típusától függően eltérhet, ezekhez megrendelő sablont használunk, melyet az Ügyfél tölt fel adatokkal.

  1. Jelentkezés 

Partner az Agrár-EDIH portálra történő bejelentkezés után választhatja ki az őt érdeklő képzést, tanácsadást, szolgáltatást, melyre jelentkezni kíván. Jelentkezni a Jelentkezés gomb megnyomásával lehet. A gomb megnyomása után van lehetősége Partnernek megadnia a képzésre jelentkező magánszemélyek adatait:

  • családi és utónév
  • oktatási azonosító képzés esetén (Amennyiben a jelentkező rendelkezik oktatási azonosítóval. Ha a jelentkező nem rendelkezik oktatási azonosító számmal, az Oktatási Hivatal a képzésben részt vevő személy számára oktatási azonosító számot hoz létre és azt elektronikus úton közli, így a jelentkezőnek további teendője nincs)
  • születési családi és utónév
  • anyja születési családi és utóneve
  • születési hely és idő
  • állandó lakcím
  • levelezési/értesítési cím
  • elektronikus levelezési cím
  • telefonszám
  • legmagasabb iskolai végzettség

Amennyiben Partner több magánszemély részére egyidejűleg tölti ki a jelentkezési lapot, úgy minden, a résztvevő adatait rögzíteni kell. Figyelem, kérjük elküldés előtt ellenőrizze az adatok helyességét, mert a szerződést a jelentkezéskor megadott adatok alapján állítjuk ki.

Partner egyidejűleg tudomásul veszi és vállalja, hogy a jelentkező magánszemélyek csak érvényes (aláírt ), Szolgáltatóhoz a képzés megkezdése előtt bérkezett de minmis vagy innovációs támogatásról szóló nyilatkozat esetén vehetnek részt a projektben. Abban az esetben, ha Partner nem rendelkezik a díját fedező de minimis és/vagy innovációs támogatási kerettel, úgy a jelentkezők az Agrár-EDIH projekt keretében nem vehetnek részt!

Jelentkezés elfogadása előtt Partner tudomásul veszi és elfogadja Szolgáltató vonatkozó Általános Szerződési Feltételeit és adatkezelésre vonatkozó irányelvét.

  1. Jelentkezés, megrendelés elfogadása

Szolgáltató a jelentkezés beérkezése után az abban szereplő adatok megfelelőségét és teljességét ellenőrzi. Sikeres ellenőrzés után az Agrár-EDIH ügyfélkezelő rendszere visszaigazoló e-mailt küld a megrendelés sikerességéről, valamint Partner részére e-mailben megküldi a kitöltendő de minmis és/vagy innovációs támogatásról szóló nyilatkozatot. Egy jelentkezést akkor tekintünk Szolgáltató részéről befogadottnak, amint a kollégáink ellenőrizték és e-mailben visszaigazolták azt!

18.Szerződés

Az Agrár-EDIH projekt keretében igénybe vehető tanácsadási és egyéb szolgáltatásokon, képzéseken való részvétel elfogadott megrendeléshez, jelentkezéshez kötött.

Az AEDIH projekt igénybevételéhez Partnernek rendelkeznie kell a szolgáltatás ellenértékének megfelelő de minimis és/vagy innovációs támogatási kerettel, valamint a szolgáltatás megkezdése előtt Szolgáltatónak át kell adnia (el kell küldenie) az ezt alátámasztó nyilatkozatot.

Szolgáltató a jelentkezés beérkezése után az abban megadott adatok alapján elkészíti a szerződést és aláírásra megküldi Jelentkező levelezési címére.

Jelentkező vállalja, hogy a szerződést postafordultával aláírva visszaküldi.

Partner vállalja, hogy a de minimis és/vagy innovációs támogatási nyilatkozatot legkésőbb a képzés első napját megelőző napig Szolgáltató részére aláírva visszaküldi.

Partner az Agrár-EDIH portálra történő bejelentkezés után választhatja ki az őt érdeklő elemet, melyet igénybe kíván venni. Ennek megfelelően a weboldalon tájékozódhat az elérhető ajánlatokról. Szolgáltató az igényelt szolgáltatás rendelkezésre állásáról és díjáról Partnernek ajánlatot küld. Az ajánlat tartalmazza az igényelt szolgáltatás típusát, idejét, időtartamát, helyét, árát és a szolgáltatás fedezetét biztosító támogatás típusát (de minimis és/vagy innovációs támogatás). Szolgáltató a részletes ajánlatról e-mailben értesíti Partnert, aki azt az elektronikus ügyfélkezelési rendszeren tekintheti meg és fogadhatja el. Amennyiben Partner az ajánlatot elfogadja, úgy azt a Megrendelem gomb megnyomásával rendelheti meg. A megrendelés elküldése előtt Partnernek fel kell tölteni kitöltött és aláírt de minimis és/vagy innovációs támogatási nyilatkozatot, mely bizonyítja, hogy rendelkezik a szolgáltatás ellenértékét fedező támogatási kerettel. Szolgáltató a beérkezett megrendelést és nyilatkozatot megvizsgálja és, amennyiben minden szükséges dokumentumot megfelelőnek talál, azt jóváhagyja. A megrendelést akkor tekintjük érvényesnek és elfogadottnak, amikor kollégáink azt ellenőrizték és e-mailben visszaigazolták!

19.Hírlevél

Szolgáltató az azt igénylő Partnereknek vagy Felhasználóknak az Agrár-EDIH projekt legfrissebb híreiről és lehetőségeiről a feliratkozáskor megadott e-mail címre hírlevelet küld. A hírlevélre való feliratkozás nem regisztrációhoz kötött, ám előfordulhat, hogy az abban ismertetett szolgáltatások csak regisztrált Partnerek részére érhető el. A hírlevélről való leiratkozás módját a hírlevél tartalmazza.

  1. Általános Felhasználási Feltételek hatálya

Jelen ÁSZF visszavonásig hatályos.